P2 tarjoaa analysointia, koulutusta ja vähärasvaisten valmistusstrategioiden toteuttamista.
Yrityksen johtajilla on monia kilpailevia painopistealueita, mutta ansaitsemalla enemmän rahaa sallitaan kaikki muut tavoitteet. Seuraamalla Toyota, yksi maailman johtavista yrityksistä, esimerkkejä monet yritykset ympäri maailmaa ovat ottaneet käyttöön Lean-periaatteet. Niiden tavoitteena on tuottaa tavaroita ja palveluita tuhlaamatta ajan, vaivan, materiaalin ja henkilöresurssien suhteen. Pyrkimyksiämme vertailla organisaation heikkoutta on parannettu huomattavasti käyttämällä Rapid Plant Assessment -työkalua, joka on Gene Goodsonin kehittämä työkalu Michiganin yliopiston kauppakorkeakoulussa. Mr. Goodson kehitti työkalun turhautumisesta johtaessaan ensimmäisen tason toimittajaa Toyotalle. Hän sanoo, että hän ja hänen tiiminsä kiertäisivät Toyota-tehtaita ja tekisivät parhaita käytäntöjä sisältäviä hittejä, kun taas tehtaalla vieraillut erekit jäivät tietävänsä paljon hänen toiminnastaan. Hän epäili oikein, että heillä oli jopa tarkka arvio hänen myyntikustannuksistaan. Seurauksena hän aikoi rakentaa työkalun kurinalaiselle havainnoinnille vierailijaryhmällä, joka kerää tietoja 11 Lean-operaation luokasta. Tuloksena oleva RPA on ollut arvokas työkalu useiden ja monipuolisten yritysten Lean-muutoksen vertailuanalyysiin ja suunnitteluun.
Taiteesta ja kulttuurista hyvinvointia
Lean-työkalujen ja periaatteiden käyttöönotto on kirjoitettu ja opetettu laajalti menestyksekkäästi tuotannon parantamisessa ja kustannusten vähentämisessä. Yritykset, jotka todella muuttavat itsensä lean-yrityksiksi, huomaavat, että heidän on tehtävä kulttuurimuutos. Kuulostaa tuskalliselta, mutta se tarkoittaa todella, että he muuttavat tapaa, jolla asiat tehdään. Tämän saavuttamiseksi he keskittyvät neljään liiketoiminnan keskeiseen osaan; markkinat, strategia, rakenne ja osallistuminen. Markkina-asioissa heidän on opittava ennakoimaan ja sopeutumaan nopeammin. Strategian suhteen heidän on annettava jokaiselle osastolle ja työntekijälle suora yhteys päivittäisten tehtävien ja yrityksen tavoitteiden saavuttamisen välillä.
Kulttuuripoliittinen ohjelma
Rakenne tarvitsee useimmiten kehitystä hukkaan menevien vaiheiden ja viivästysten poistamiseksi arjen käytännöistä, jotta asiat olisivat helpompi tehdä oikein. Lopuksi heidän on koulutettava ja rohkaistava työntekijöitä työskentelemään joukkueina ja toimimaan omistajien tavoin palkitsemaan jatkuvasti osallistumista. Liiketoiminnasta on sanottu, että kovat asiat (koneet, prosessien parantaminen ja P&L-numerot) ovat helppoja; mutta pehmeät asiat (mikä tahansa tekemistä ihmisten, heidän motivaatioiden ja käyttäytymisen kanssa) on vaikeaa. Pehmeät tavarat on kuitenkin paljon helpompaa, jos ne mitataan ja priorisoidaan samalla tavalla kuin mikä tahansa muu tärkeä liiketoiminnan ohjaaja. Yritysten tehokkuuden vertailuun avainalueilla markkinoita, strategiaHealth Fitness Artikkeleitä, rakennetta ja osallistumista olemme käyttäneet kulttuuritutkimusta, joka korreloi voimakkaasti kannattavuuden kanssa.
Yritykset, jotka seuraavat tietoja toiminnan ja kulttuurin vertailuanalyysiin, voivat liikkua paljon nopeammin ja tarkoituksellisesti tullakseen entistä kilpailukykyisemmiksi ja kannattavammiksi. He myös houkuttelevat ja pitävät oikeita ihmisiä, kun heistä tulee valittu työnantaja markkinoillaan. Lisätietoja tästä ja siihen liittyvistä aiheista on osoitteessa PSquaredusa.com.